dissabte, 15 de desembre del 2007

Primer assalt al sopar de Nadal

Tal i com ús apuntava, ahir vaig tenir el sopar de Nadal. No m'enrollaré explicant les meves vivèncie del sopar, si bé si que ús puc dir que va estar correcte, i més tenint en compte que erem uns 70. Vam estar magnificament atesos per tres noies filipines que, tot i estar extremadament primes impresionava com feien volar els plats.

La primera copa la vam fer en un bar que em va agradar força. Es diu l'Almirall (c/ Joaquim Costa, 33 de BCN). Pels qui els hi agradi la història, diuen que és un dels bars més antics de Barcelona, fundat el 1860. La veritat es que pinta de vell si que té, i per fer unes canyes està de conya.

Després taxi (per cert, amb increment de tarifa inclosa) i cap al Luz de Gas. Personalment és un lloc que no freqüento i alguns cops he tingut problemes per entrar. Ahir vaig estar de llet i tot just quan arribavem ens van trucar per dir-nos que havien anat a un altre lloc, el Sol. No hem feu dir on està, però no queda lluny d'on erem, per sota de diagonal. Es una altre discoteca, paxum, paxum.

A l'entrar va i un dels que veniam amb nosaltres es cola, i es monta un pollastre de collons. Jo i un altre company estavem pagant i el segurata, un rumanés de 2 metres, que no ens deixava entrar. Després de molt parlar, el tio veu que no ens acollona i ens deixa passar. Segur que pensava: - quin parell de desgraciats. Ja tenia raó, ja.

Un cop a dins he de dir que era tal i com m'esperava. Ahir, per ser la nit que era, la mitjana d'edat era força més alta a tot arreu, i la mitjana de borratxos també. Vam fer el merda una estona, intentant ser els reis de la pista, tot i que si ens veguessim en una pel·lícula seriem conscients de la pena que fem remenant el cul.

Total, que he arribat a casa passades les 6:30, amb una pudor a fum espectacular.

Un pipi i al llit.

4 comentaris:

baldric ha dit...

Felicitats pel bloc.
aquest sopars sempre són iguals,però no sè pq sempre tenim ganes d'anari. Jo no faig sopar ni res. quina merda!!!

Terra ha dit...

A qui se li acut colar-se amb un paio de 2 metres a la porta!
jajaj m'estic imaginant la pista plena de "puretas" intentant imitar a Tony Manero!!
És igual fer el pena ballant, jo tampoc ho faig bé, però, i lo bé que t'ho passes què! Que te quiten lo bailao, mai millor dit.

Per cert, molt millor aquesta foto de capçalera, m'encanta.

de secà ha dit...

Osti baldric, quina sorpresa. Vaja,així que a tú no t'ha tocat sopar, bueno doncs ara ja has compartit el meu, jejeje.

He terra, doncs si tu, que me quiten lo bailao. Poc a poc vaig "tunejant" el blog, quan em perdo demano alguna ajudeta......

Boira ha dit...

Vaig taaard! Jo tampoc tinc sopar de nadal aquest any, però bé, el divendres vinent tindrè sortideta igualment. Encara que no sigui de feina...