diumenge, 9 de març del 2008

Ja hi tornem a ser

Les motos em tornen boig. Poc a poc he anat controlar la meva adicció, però he de reconeixer que "no me he quitao". M'agrada anar amb moto, però d'això ja en parlaré un altre dia. I es que avui comença MOTO GP 2008. I jo ja estic nervios.

M'espera una tarde motera, plena d'emocions i sobretot de tensió i nervis. Suposo que es el que déu sentir un futbolero, a mi el futbol no em diu gran cosa.

Doncs res, tampoc no us vull aborrir. Us aconsello que mireu la cursa de GP, sobre les 21:00, amb Rossi, Pedrosa, Stoner i companyia.

No em vull oblidar d'un gran pilot a qui les coses no li acaben de sortir bé, però estic segur que li arribarà el seu moment si mai li donen una moto de primer ordre. Estic parlant del Toni Elias, un dels pilots que te un dels estils de conducció més espectaculars de tot moto gp. Us deixo amb una mostra d'aquesta destresa, quan va acabar guanyant al propi Rossi en la carrera de Portugal del 2006. L'apurada de frenada on passa de la tercera posició a la primera és bestial. Molta sort Toni.

3 comentaris:

Terra ha dit...

Ja trigaves a fer un post de motos! ;P

Rankor ha dit...

T'has oblidat del Lorenzo, i aquest, ve fortíssim.

Anònim ha dit...

... a mi això de les motos no és que m'agradi gaire, prò com que on treballo publiquen constantment notícies sobre el tema, al final la temporada passada hi vaig acabar enganxada!