divendres, 25 de gener del 2008

Compartir acostuma a voler dir millorar

Acostumo a ser una persona tancada alhora d'explicar coses important. Poc a poc vaig aprenent que es important compartir, i crec que vaig evolucionant.

En un primer estadi vaig centrar els meus esforços en intentar compartir els meus problemes que, com tothom, en tinc molts. No quedar-me'ls per mi sol i intentar enterrar-los en lo més profund del meu ser, algo que he estat fent durant molts anys. He vist que compartir vol dir buscar comprensió, veure altres punts de vista i, molts cops, trobar solució.

També m'he adonat que es important compartir les coses bones, que molts cops tampoc compartia. Pel sol fet de ser bones sembla ser que ja es poden deixar passar, que ja els hi has tret tot el suc de la situació. Però no, quan comparteixes les coses bones, aquestes acaben sent millors.

De fet aquí ús deixo amb un exemple musical, com no. Es tracta d'una cançó d'un grup amb trajectòria relativament curta però que han estat capaços de cridar la meva atenció. Són LINKIN PARK i la cançó NUMB. El primer vídeo es la cançó en el seu estat inicial, que considero molt bona, en línia amb tota la seva discografia. En el segon vídeo ús poso la mateixa cançó, aquest cop interpretada conjuntament amb JAY-Z. El resultat es brutal.



2 comentaris:

Terra ha dit...

Me'n alegro de que t'hagis adonat. Sempre ho he pensat, una bona experiència compartida és millor. I quan tens problemes, el pitjor que es pot fer és menjar-te'ls tu sol.
Jo no sóc la persona més extrovertida del món, però quan conec i confio no tinc cap problema per parlar del que em passi, és més, m'agrada i em fa falta.

M'encanten els exemples musicals que has posat. Molt adequats pel post.

Aka ha dit...

Millor la 1ª versió de la cançó!

L'ésser humà és un animal social, necessita de l'altre gent, fins el més anti-social necessita algú amb qui compartir, com dius tu.